Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. január 20., csütörtök

A kis akcióhős

Elértük a 16. hetet.

Kedden (2011.01.18.) kíváncsiságból elmentünk UH-ra, mivel rég voltunk, már nagyon kíváncsi voltam mennyit fejlődött és mit is lehet látni a 12. héthez képest.
Csak ámultam, nem akartam elhinni, hogy ez a pici motor bennem van. Ugyanis úgy dolgozott keze-lába, mint egy kis habverő. :) Csodálatos volt látni!
Reggel már éreztem, hogy valami mást érzek a pocimban mint előtte, hát tényleg mozgott...! :)
Legközelebb 4 hét múlva kell visszamenni, akkor már hüvelyi UH-ra.

Szerdán (2011.01.19.) megtörtént az AFP vizsgálat vérvétellel (röpke 6 kémcső vért vettek tőlem...). Most szerencsére nem ért ideget a nővér, így csak az időt kellett túlélni. Az eredmény két részletben érkezik, az egyik eredményért nekem kell érte menni a fő laborba, a többit a védőnőm kapja meg két hét múlva, ezzel majd lejön otthont látogatni (kötelező).
Az AFP (alfa-fötoprotein) egy fehérje, melyet a magzati máj termel. És az anyai vérből kimutathatóak az egyes rendellenességek.

A héten megjelenik a baba testszőrzete, megpróbál kiegyenesedni, karjait, lábait gyakran mozgatja, kb. 12 cm hosszú és kb. 80g.


Közben készülődöm a közelgő esküvőre. :)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...