Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. április 5., kedd

27. hét

Forrás: internet
Végre eljött az az idő, mikor újra végig tudom aludni az éjszakákat. Legalábbis a 27-ik hetet betöltve nyugodtabban alszom. Nem mocorog annyit a kis mazsola.
Viszont reggel (6.30) már újra készen áll a fickándozásra.:)
A kis pocaklakó ténylegesen érzékeli a fényeket. Tapasztaltam. Amikor beindul a kis motor odabent és nem tudom még érintéssel sem megnyugtatni, akkor kitakarom a pocakom és a fény hatására 1-2 mp alatt megnyugszik. Érdekes :).
Tegnap tettem egy felfedezést (azt hiszem már ideje volt...). Az az igazság, hogy a kismamavitamint (Ladeevit) nem szedem rendszerességgel (másnaponta talán), így nem igazán jöttem rá a hatására. Tegnap délutánra esett, hogy bevettem. Alig telt el fél óra és rohantam a mosdóba. Tehát, nagy valószínűséggel a Ladeevit az oka a gyakori hányingernek (még ilyen idős terhesen is).
Mától már visszaállok a rég használt Gravidára. Nekem akkor bejött. Az Elevit nagy, lóadag, a Gravida viszont lenyelhető. Meglátjuk.
Ma reggel végre (:)) éreztem Zalánka csuklását. Szegényke, alig bírta abbahagyni. Olyan érzés volt, mintha belülről ütemesen, finoman dobolnának a pociban.:))
Ahol leginkább éreztem a csukást ott simiztem egy-két percig és abbamaradt.
Megint ráálltam a narancsra. Napi 1. Legutóbb januárban éreztem hiányát.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...