Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. június 16., csütörtök

Alvás és pocak / Sleeping & the belly

Tegnap megint a szokásos ceremónia után (fürdés, törcsiben sírás...) kipróbáltam mi lenne, ha ma nem a megszokott szopipárnában aludna el, hanem a kiságyában.
Elég nyugisnak tűnt, hogy megpróbáljuk.
A hátát nekitámasztottam a feltekert paplanjához, az előtte tátongó űrt pedig egy párnával töltöttem ki (így is volt szuszogni való helye, csak kicsit szűkítettem a téren, állítólag használ).
És láss csodát! Éjféltől 4-ig nyugisan aludt. Nem nyüsszögött, nem kapálózott, csak aludt.
Ma is az ágyában altatom. Remélem ugyanilyen sikerrel! :)


A héten már nálunk is előjött a pocifájás. Kipróbáltuk a gyerekorvos aszisztense tanácsára az Espumisan emulziót. Elször 4 cseppel kezdtem, minden szopizás előtt. Kicsit fanyalgott, de leküldte. Szopi után még mindig húzta a lábát, szegénykém.
Majd egy tapasztalt szülő tanácsára 20 cseppet adtam szopi előtt. Borzasztó! Rosszabb lett mint volt. 4 óra hosszat szenvedtünk.
Még mindig nem sírt, csak vörösödött a fájdalomtól a kis csöppem.
Este Csabi hozott a patikából homeos bogyókat (COLOCYNTHIS) és Mecsek baba-teát.
A bogyókból 2x5-öt kell egy kiskanál vízben (babavíz) feloldani és kiskanállal beadni a szájába. Nem fanyalog tőle. Szerintem inkább használ, de később kiderül.
A teát 3dl vízben egy filterrel előkészíteni. Egyenlőre cumisüveggel adagolva nyalakodik rajta, így pár csepp kerül a bendőbe 1-1 szopi előtt. Nem rossz!
Remélem hosszú távon használ. Már nem görcsöl annyit.

Itt még a hasfájással küzdünk. De pocakunkon megnyugszik. :)

 

Itt már nyugodtan szuszókál. :)



5 megjegyzés:

pipacs írta...

Annyira édes!! :)
Ahogy olvasom a blogod, nosztalgiázom, felidézem a bő egy évvel ezelőtti eseményeket, pillanatokat! :)
Nem jut eszembe a szer neve, ami nekünk bevált hasfájásra, de amint beugrik megírom...

Cicurka írta...

Nekem is jó lesz ez a blog arra, hogy később (talán 1 év múlva) visszaolvasva nosztalgiázzak én is... :)
oksa
puszi

Strugamano írta...

Tündéri ez a gyerek!

Cicurka írta...

Köszi Strugamano! :)

Adrienn írta...

Bazsinak is homeos valamit adott Kinga, meg teát, ami szélgörcsre jó. Majd megkérdezem, és megírom. Aztán az én tanácsomra, beszereztek szélcsövet , az is sokat segített.Sokat tornásztatták, lábakat feltolva a pocihoz (persze nem kaja után!), akkor is távoztak a szelek, könnyített rajta! Az én gyerekeim, has-hasra (mint apával nálatok!), is kicsit megnyugodtak.
Az ágyban alvást jó, szerintem, hogy elkezdted, mert ugyan annyira megható volt, ahogy együtt aludt Bazsi-anyu, de aztán elég nehéz korrigálni. Az ölben elalvás is nagyon jól ment, és jó érzés volt, egész addig, míg lassan 10 kg Bazsival kell sétálni!:))
Szerintem, az a pár meghitt hónap viszont, maradandó kapocs lett. Hát...nem tudom!? Így visszagondolva, talán az volt a jó, hogy nappal összebújtak, éjjel saját ágy! Csak a séta nem kellett volna talán, de amikor sírt a pocak, vagy a fog fájásától, nem bírtuk nézni! Most szokik a rendes alvásra, nem túl hirtelen, de lassan kialakul! Ezzel most nem segítettem, csak még pár lehetőség, amivel vívódhatsz:)))))))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...