Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. január 15., szombat

Felpörögnek az események

Január első hete még a pihenésé volt, a második héten újabb körforgás. Háziorvosnál EKG, vércukorszint mérés, szemvizsgálat. Majd a védőnőnél vizelet, súly- és vérnyomásmérés. Míg az első mérésnél 59, a másodiknál 60, most a harmadiknál már 61kg-ot mért. Gyarapszunk. :)
Most járunk a 15-ik héten, de a pocim még csak akkora mint egy jól lakott ovisé (Cs. tegnapi megjegyzése szerint :)).
Szerdán (01.12.) bejelentkeztünk az anyakönyvvezetőnél, február 12-én (szombaton) már össze is adnak bennünket. Már alig várom.
Nem leszünk sokan, a szűk családi kör (kb 20 fő). A meghívókat gyorsan legyártottam (szerintem tüneményesek lettek, és persze olcsón :)). Az étterem a menüvel lerendezve. Még a rucim kérdéses, de nem merek nagyon korán (:)) ruhát választani, nehogy ne legyen jó rám a nagy napon. :)
Addig is szervezkedem.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

4 megjegyzés:

Adrienn írta...

Most találtam véletlenül Rád, és történetedre! Én október 8.-án kaptam meg a legszebb ajándékot az élettől, az első kis unokám! Ahogy olvaslak, elevenen élnek a még friss emlékek!
Nálunk is pocakos esküvő volt, de nagyon szép látvány volt az "édeshármas"

Cicurka írta...

Az élet szép ajándéka!:)

KicsiKató írta...

Tiszta szívemből gratulálok nektek, követni foglak itt is:)))

Cicurka írta...

Köszi Kató!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...