Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2010. december 28., kedd

Tellnek a hetek

Az elmúlt hetekben zajlottak az események.
Reggeli rosszulét után irány a munkahely, délután haza. S ez így folytatódott december 17-ig. Ugyanis ekkor volt a szünet előtti utolsó nap.
Ebéd a munkahelyen, ahol karácsonyi csomagként kaptunk egy üveg pezsgőt és egy csomag zselés szaloncukit. Kedves gesztus.
Tombolt a téli szünet!!!
Nagyon jó itthon lenni és pihizni.

Szenteste itthon Cs.-val ünnepeltünk. Ő díszítette a karácsonyfát (most csak egy picit - 1,60m - vettünk) én meg főztem az ebédünket. Kemencés kaja egy nagy adag töltikáposzta és vörösboros vadnyuszi kínálatában. Fini lett! Készítettem még diós-mákos beiglit, ami szintén jól sikerült. Most végre nem repedt meg a teteje! És terítékre került egy nagy adag mézeskalács is.
Szombaton Kemence Csárda Aranka mama szülinapjára, vasárnap anyuék ebédje.
Gyorsan eltelt az idei karácsony is.
2010. december 23. - 12. hét
9.30-ra volt időpontom a Genetikai UH-ra. Kis csúszással bejutottunk (bejutottam, ugyanis a kórházban nem mehet be a kispapa az UH-ra. Furi.). A vizsgálat közben szemközt láthattam Zsebim kapálózó mozgását. Édes! A doki picit megzavargatta, hogy felé forduljon, hogy megmérhesse a tarkóredőjét (1,6mm). Orrcsont rendben, keze, lába rendben.
A vizsgálat utolsó szakaszában megkérdeztem kaphatnék-e képet. Tudtam fizetős lesz. A nővér rögtön rámmordult, hogy nem tud adni, mert 1000Ft lenne, ha működne (hogy mi nem tudom...). A doki rendi volt, nyomtatott egyet és az ujját a szájára téve jelezte, hogy ne áruljam el :)))). Így megvan Zsebi 12. heti képe is!
Kérdezte gondolkoztam-e már neveken. Mondtam neki amíg nem tudom a nemét nem tudok neveken gondolkozni. De erősködött mondjak egyet.
Zoé - válaszoltam. Erre azt mondta, hogy nem igazán :).
Ezek szerint Zalán? :)))
Várom a további eredményeket. Örülünk!
Megtörtént a kombinált teszt is. Két hét múlva meglesznek az eredmények is.



2010. december 28. - 13. hét
Ma voltunk a védőnőnél. Minden rendben (súlyom nem gyarapodott, vérnyomásom ok, vizeletem ok).
Itt is két hét múlva kontroll.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...