Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2010. november 29., hétfő

9. hét kezdete

Beléptünk a 9. hétbe.
Reggel korán keltem. 6-kor még az ágyban elmajszoltam 3 szem Győri édest (csak hogy ne legyek rosszul), majd Cs.-tól elbúcsúzva visszaaludtam egy fél órára.
7-kor kikecmeregtem az ágyból és készítettem két szelet pirítóst csilipaprikás Maci sajttal (nyami!) és egy nagy bögre zöld teát.
Alig ettem meg máris rohannom kellett a mosdóba... (reggelinek annyi...).
Szerencsémre ráértem 9 előtt pár perccel indulni a munkahelyre, így lassan felöltöztem és bevettem a vitaminjaimat.
Már régen nem rágóztam, de most volt a táskámban egy csomag sárga Juicy fruit (még a Müllerben vettem a hétvégén egy extra csomaggal), amiből egy felet be is kaptam. Hmmm.. Úgy látszik jó hatással volt a száradó számra, mert út közben nem jött elő a rosszullétem.
Beérve a suliba, minden egyes óra előtt még bevettem egy fél rágót. Jó volt :)
Egyenlőre ez lesz a titkos fegyverem a rosszulléteim ellen. Remélem tényleg használ.
Késő estig maradtam, majd 6 körül indultam is haza.
A napom jól telt, a közérzetem kellemes volt.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...