Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. február 2., szerda

Bubik a pociban

Az előző héten (17. hét) már kevesebbszer rohantam a mosdóban (végre!).
Reggelente még van, hogy előjön, de múlóban a rosszullét.
Egyre mozgékonyabb a csöppem. Egyik reggel arra ébredtem, hogy a fájdalom belehasított a púpomba. Megijedtem, hogy talán vakbelem lesz. Áááá! De amint odatettem a kezem megéreztem a kis dudorodást. Hmm. Talán a feje, vagy a feneke :) Próbáltam lejebb maszírozni, és sikerült. Utána jobban éreztem magam.
Hát igen. Mocorgós időszakok következnek. Átrendezi a szerveimet is:)

A 18. hétre aktuálissá vált a 18. hetes genetikai UH. Ide, a kedden megkapott AFP-eredményemmel együtt rendeltek be.
Minden ok!
Az eredmény szerint a BDP (a koponyán a halántékok távolsága) 43mm, az FL (combcsont) 26mm, a HL (felkarcsont) pedig 27mm. Aprócska ficánka! :)
Saccperkb 16cm és 200g lehet. (Mint egy édesburgonya...)

És ahogy a cím is mutatja, folyamatos bubikat érzek a pocakomban :).

(forrás: twilit.files.wordpress.com)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...