Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. április 15., vasárnap

Z cipőcskéi / Z shoes

A kis majdnemtotyogómnak cipőcskéket nézegettem. Honnan, milyet, mekkorát érdemes lenne venni?
Utánaolvasva eldöntöttem, hogy amíg nem jár (magától :)), addig megfelelőek a puhatalpú bedugósok.
Nagyon sok gyártó, egy féle cipőcske.
Liliputi szimpatikus, 3 rétegű talp, puha, bár az ára... Kicsit soknak tartom egy még járni nem tudó babának.
Vannak kedvezőbb áron is puhatalpúak, bár ezek egyrétegű talppal rendelkeznek.

No nem, amíg nem jár csak kúszik, mászik, fogvatipeg :), addig nem veszek cipőcskét (inkább egyéb dolgokat neki, pl. rucik).

Kedvelem az ithinksew.com oldalt. Kedvező áron lehet azonnal szabásmintákhoz jutni. (Babacuccok szabásmintái, táskák szabásmintái stb.)
Rátaláltam ott egy nekem nagyon tetsző kis cipőcskére, megvettem a mintát és irány anyagot válogatni. :)

Találtam édes macis erős vásznat, leeső bőrt, picuri macigombokat.
Megvarrtam.

Hát nem édesek? (És nem utolsó sorban jók is a lábikójára! Majd fotózom amint felébredt. :))


Első próbálkozás. Lesz ez még jobb is. :)

3 megjegyzés:

Rékamanó írta...

ez nagyon édes =)

Cicurka írta...

Köszi :)

Cicurka írta...

Köszi Csillus :). Bár mint utóbb kiderült egy picit nagy :) (még).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...