Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. április 23., hétfő

Pelus körkép / Diapers



Hú, talán a legnehezebb megtalálni a babádnak megfelelő pelust.
Hisz, nem elég, hogy (szerintem) különböző kell fiúnak és lánynak, még az is szerepet játszik választáskor mennyit mozog egy csöppség, no és persze hány kg.
Ez utóbbi eldöntése (nem, nem Z súlyának meghatározása, hanem a pelusméret kiválasztása :)) számomra a legnehezebb. Ezen szoktam a legtöbbet vacilálni. Nem is tudom miért nem gyártanak konkrét méretezést. Nagyok az átfedések...

És akkor jöjjenek a már kipróbált pelusok:

Elsőként használt pelusunk a Pampers Premium Care 1-es (2-5kg).
Vélemény: finom puha, vékony, jó nedvszívó.

Majd méretváltáskor maradtunk a Pampers Premium Care 2-es (3-6kg).
Vélemény: uaz.

Méretváltás. Pampers Active Baby 3-as (4-9kg).
Vélemény: puha, bár nem annyira mint a PC. Sokszor félrement a tartalom. :( (Bár ez lehet az én hibám is...)

Egy csomag után Aldi Mylove 3-as (4-9kg).
Vélemény: elmegy. Olcsó.

Méretváltás.
Még mindig kutatok a megfelelő után, kipróbáltam egy helyi bababolt noname pelusát. (Bár ne tettem volna!)
Sleepy Maxi plus 4+ (10-20kg)
Vélemény: ULTRA GÁZ! kemény, merev, nulla gumirozás...

Közben bepállott Z lába között, meg a popsija is kiütéses lett.
Azt gondoltam a pelustól, így visszatértünk közben a Pampers Active Baby-re.
Ami segített megoldani a problémát: dr Theiss körömvirág balzsam! (extra jó!) Kis kiszerelésben is kapható, de több benne a hatóanyag mint a sima mezei körömvirág krémben. (patikus mondta)

Következő amit kipróbáltunk az épp akciós Huggies Premium 4-es (8-14kg).
Vélemény: vékony, extra gumis (hátul is, nagyon jó!), jó nedvszívó.

Bár a legutóbb Z annyit mozgott éjszaka, hogy volt, hogy félrecsúszott rajta.
Így gondoltam éjjelre veszek bugyipelust neki - Pampers Active Boy pants (9-14kg).
Éjjelre nem vált be :(. Ugyanúgy félrecsúszott.
Nappalra még nem próbáltam.

Legutóbb vettem egy csomag DM sajátmárkás Babylove active plus maxi plus 4+ (9-20kg).
A bolt polcán volt kék és rózsaszín, az egyik 4-es a másik 4+-os.  Persze kg-ban is átfedés. Az egyiken kislány, a másikon kisfiú. Hát nálam ez döntött, :) így vettem kéket 4+-ban. :))
Vélemény: meglepően vékony (kb mint a Pampers Premium Care), extra gumi hátul (mint a Huggies Premiumnál), eddig tökéletes nedvszívás (2 napja használjuk :)), tetszik hogy nincs agyonmintázva, kellemesen fehér alap egy dekorcsíkkal a hasnál.
Eddig tetszik! No és az ára sem elhanyagolható! :)


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...