Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. április 23., hétfő

Babakocsi 2. / Pushchair 2nd

Sokat gondolkodtam azon, kell-e nekünk 2., sport babakocsi.
Hisz az előző is tökéletes (Graco Quattro Tour) csak dögnehéz. :(
Vettem.

Persze előtte végigböngésztem a neten a véleményeket, leírásokat. (Ahány használó annyi vélemény, kedvenc...)
A legtöbben a Peg Perego Pliko P3-at favorizálták.
Utánaolvastam. Kb 9kg. (Ez már jó a mostani 15 helyett.)
Megvettem. :) (Használtan akadtam rá erre a szépségre az egyik aukciós oldalon.)



Üde zöld. Peg Perego Pliko P3 Freestyle Mint.
Régebbi megkímélt darab.

Kipróbáltam.

Eddigi tapasztalataim:
  • keskenyebb az ülőrésze mint az elsőnknek (Graco Quattro Tour Deluxe), de Z kényelmesen elfér benne (még)
  • tetszik, hogy nem kagylós az ülőrész, így külön állítható a háttámla (könnyebben kezelhető mint a Graconál) és a lábrész is le-fel hajtható.
  • fantasztikus a rugózása, puhán halad mindenféle talajon (ma kipróbáltam kavicson is, jól vizsgázott :))
  • padkára felmenni nem megy egyből, rá kell lépni a hátsó testvérfellépőre (bár nem okozott nagy gondot)
  • hatalmas a kupolája, így tuti nem süt a szemébe a nap
  • alsó bevásárló hálója középméret (Graco-é nagyobb)
  • nincs lábzsákom (most ugyan nem szükséges, de varrok rá egyet :))
  • még nincs esővédőm, de Müllerben láttam megfelelőt :)
  • ami nagyon hiányzik a hátsó tartó, ami a Graconál volt, de varrok egy kis zsákocskát oda a telóknak :))))
  • keskeny (egy picit zavaró volt első körben, hogy állandóan rá akartam lépni a kerekekre menet közben, de az állítható karokkal megoldódott :))
  • könnyen irányítható egy kézzel is (bár ódzkodtam a szarvacskáktól)
  • állítható a karja, így kényelmes magasabb anyukának / apukának is.
Összességében IMÁDOM! (no és Z is :))

2 megjegyzés:

kyla írta...

Szia
ma találtam a blogodra,folyamatban van a visszaolvasás,de eddig nagyon tetszik:D Ahogy kivettem az írásaidból Nyh. környéki vagy Te is,én is:D A JÓzsa,meg KEmencés árult el.NAgyon megfogott a babakocsis rész,én most tipródom a választáso,kutatáson.
További jó babázást kívánok,nagyon szimpik vagytok:D

Cicurka írta...

Szia kyla,
Örülök, hogy tetszik :). Igen, nyh. :))
Már nagyon sok mindent elolvastam babakocsi ügyben, úgyhogy ha esetleg elakadsz és lenne kérdésed szívesen válaszolok. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...