Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. április 6., péntek

Holtpont / Impasse

A tegnapi nap egy kivételes mélypont volt a napjainkban.

Amint átléptük a 10 hós határvonalat egy halovány változás állt be Z mindennapjaiba.
  • stabil 4 kicsi fog és jön a következő (vhol, vmikor, ...)
  • ebből kifolyólag egész nap fel-felsír (alvás közben, alvásból így ébred, játék közben, ...)
  • egész nap csak Anya (ölben, háton, kendővel avagy nélküle...)
  • elalvás csak Anya ujját fogva és persze nem ereszti amíg mély álomba nem merül (akkor gyorsan kisurranok...)
  • Z, aki eddig bármit (spenót, brokkoli...) bármilyen mennyiségben (akár 1 egész babaüveggel) megevett, most evés közben csak dörzsöli szemét, fejét, arcát, kapkod a kanál után, prüccög.... Tegnap pl elérte a kanalat és totál szétkente az arcán, szemén, haján!, fülén... (no moshattam...).
  • egyedüli amit megeszik a tejbepépes cuccok (gondolom mert édes...)
  • Főztem finom zöldséges-májas és paradicsomos-zöldséges-tésztás kaját. Nem ette meg. :( (Ment a fagyóba. Hátha 1x, vmikor...)
  • bent egyre nehezebb vele (mindent elcsen, felborít, szájába vesz, lefejel, ...). Nyomában vagyok. :)
  • Élvezi a kintlétet, főleg amikor meglátogatjuk a kerítésnél a szomszéd kutyust. :) Eldumálgatnak. :))))
  • Minden reggel takarítással indul a nap, hogy épp minimálisan legyen maszatos a body-ja... (Mert még így is tiszta kosz estére...)
  • Este 1,5-2 óránként ébreszt, pedig fürdés előtt bekajál ...
  • Nappal 3x alszik 40 percet. :( (ahogy leírtam már fel is ébredt, röpke 30 perc után...)
Fogzásnál bevetettem a csodakenőcsöt (Dentinox). Szuper! Bár, napi 2x engedélyezett! :(
A másik a Chamomilla golyócskák. Hogy használ-e? Nem tudom, de adom. :)

Már felkészültem a mai napra! Ameddig jó idő van triciklizünk, kutyázunk, hintázunk és kocsikázunk (babakocsi). :))))
Így érzem magam:


1 megjegyzés:

Adrienn írta...

A fogzás nehéz időszak mindkettőtöknek! Majdcsak kibújnak a fogacskák is, és a napocska is rendszeres lesz. Talán a szabadban könnyebb vele. Az evés, lehet, hogy a fogzás következménye, de mindenképpen átmeneti, szerintem...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...