Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2013. március 24., vasárnap

21 hós / 21 month

Gyorsan mielőtt még betöltené a 22-t, gondoltam írok az én Mazsolámról.

Nem könnyű eset... Amíg eddig szépen lehetett öltöztetni, addig mostanában úgy kell könyörögni neki, hogy Zalánkám öltözzünk és menjünk ki. Hacsak nem találok ki valami izgalmasat odakintre, addig nem hajlandó felöltözködni. Szép!

A szomszédban van egy traktor az udvaron és egy kutyus (bár őt kevésbé látjuk). No ezzel a kettővel ki lehet csalogatni a házból. Minden nap megnézzük, hogy ott áll-e még. Jó program. :)

Szép időben járunk a közeli játszótérre csúszdázni, hintázni. Még nem merem egyedül felengedni a lépcsőn a csúszdához, hisz ha én felmegyek vele, akkor valakinek várnia is kellene odalent. Így félútra felemelem és lecsúszik. Nagyon élvezi. A 4 csúszdából mindegyiket sorra kell próbálni.

A játszótéren nagyon örül, ha gyerekeket lát, de nem mer közelebb lépni hozzájuk. Állunk egy helyben (akár fél órát is ) és messziről figyeljük őket.

Méreteit tekintve átlagos kiskópé. 11kg, 23-24-es cipőmérettel, 16 foggal. 86-os rucikat hord.

Nagyon szereti az édességet (rudi, tejszínhab), kölesgolyót, puffasztott rizskorongot, Nestle Fitness gyümis müzlit, almát, banánt, körtét, szilvát, mekis sültkrumplit. :)

Kedvenc játékai a fa-fogantyús állatkás kirakók (már nagyon ügyesen a helyére illeszti az elemeket), járművek (főleg traktor :)), tologatós kiskocsik.

Ez utóbbiról jut eszembe. A minap elsétáltunk a közeli DM-be, ahol vesztemre a nagy bevásárlókocsik mellett gyermekeknek is tároltak 3 kisebb kiadásút. Zalánom meg is ragadott egyet befele menet és hogy legyen mit vinnie pakoltam bele neki 2 kis Kubut. Nagy büszkén tologatta végig a sorok között. Befejezve a vásárlást szépen vissza is toltuk a kocsikat, de meglátta, hogy van még ott 2 és gondolt egyet, egyesével eltologatta az üzlet egy-egy pontjára.
Ok, gondoltam, nem tart sokáig. Tologassa, majd megyünk.
Igen ám, de Zalánka nem akarta befejezni. Én meg csak álltam felbatyuzva az ajtóban és vártam a csodát, hogy hátha...
15 perc után meguntam és próbáltam rávenni, hogy akkor induljunk.
Visszatolta a kiskocsikat, de nem eresztette. Mikor megfogtam a kezét leült és hangos sírásba kezdett.
Jesszus! Kényelmetlen helyzet...
Szép nyugisan (mint akinél nem ment fel a pumpa) elmagyaráztam neki, hogy anya is befejezte a vásárlást, visszatolta a kocsit és indulna. Nem! Nem! Nem! Tiltakozott.
Ok, akkor megyünk megnézzük a traktor és Dorcit (a szomszéd kutyus).
Hatott! :)
Szépen kisétáltunk, mintha misem történt volna.

Zajlik az élet! :)

Alvásban jók vagyunk. Fekszik 7-8 között, alszik 11-ig, majd cicil és újból alszik fél 6-ig (hétközben), hétvégén fél 8-ig.
Napközben 2x altatom (igen, még altatni kell a kis Mazsolát, úgy ráadásul, hogy fogja a kezemet). Délelőtt (ha korán kel) 9 körül, majd délután 1 körül is.
Van, hogy nem akar aludni menni, de hát igyekszem betartani a napirendjét. :)

Nagyon szeret rajzolni (vettem az egyik webáruházban lemosható filcet, nagyon szupi!).



Boldog 21-et kicsi Z! ♥

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...