Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. szeptember 10., szombat

Nagybevásárlás és a méhek... / Bees and the shopping

Kép forrása: internet

Ez a bejegyzés most nem Zaliról szól, de annyira poénos (most már...), hogy ide írom. :)
Tegnap vendégeket vártunk (Csabi munkatársai jöttek babanézőbe), így 11-kor elindultam bevásárolni.
Megpakolt, nagy bevásárlókosárral indultam ki, hogy majd gyorsan átpakolok az autóba és indulhatok is haza, de hát nem megy minden úgy ahogyan azt elterezzük.
Már a végén jártam (1 10-es tojás, italok, kenyér,...), egyszer csak látom egy méh/darázs (nem tudom megkülönböztetni, de nem is akartam... :)) belőtte magának a tojástartót. Először csak kívülről tapogatta, majd belemászott, majd...
Mintha hívná a többieket, vezényszóra meg is jelent először egy, majd kettő, majd három, ... majd 15 kicsiny sárga.
Én meg ott álltam az autó mellett és ledermedten néztem amint megtámadják a már majdnem kipakolt kosarat.
Nem tudtam mit is csináljak, így felhívtam Csabit. Most mit csináljak?
Erre ő: Hogy veled mindig történik valami? Már tudom, ha kimégy a városba a telefonnak mindig nálam kell lennie. :))))
(No, hát ez nem az én hibám, valszeg nem én hívtam őket oda! :))
Ugrasztotta az apját, hogy jöjjön értem, és az egyik munkásemberét is. :)
No, én meg ott szobrozot már jó ideje, mikor mellém ért egy nő a saját kosarával és kezdett pakolászni az autójába. A sárgák átszálltak az ő kosarása, de ő nem foglalkozott annyit velük mint én.
Így mire megérkezett a felmentősereg elhúzták a csíkot a kis csíkosok :))).
Nem is kell mondanom, hogy tiszta hülyének néztek. Tiszta hülye ez a nő, hogy kiakad egy-két (mondom 15!) méh miatt (gondolták ők).
Végül hazaértem, Csabi meg csak somolygott....
Így lett a röpke 1 órás bevásárlásból majd 2 órás túra. :)

3 megjegyzés:

Adrienn írta...

Még mindig jobban álltad a sarat, mint én tettem volna!:)) Sikítva hátrahagytam volna mindent, és valószínű, üres kosárral, remegve értem volna haza!!:))

Cicurka írta...

Nem tehettem, mert elég sok minden volt még a kosárban... :( Ha már csak 1 tojás vagy 1-2 ivólé lett volna, akkor szó nélkül ott hagytam volna :). Így kivártam :)))

Adrienn írta...

Kemény vagy!!!:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...