Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. november 3., csütörtök

Bevált cuccok / I like them

Kép forrása: internet

Nem is igazán magamnak és Zalinak mint másoknak szól ez a bejegyzés. Aki erre téved és esetleg már elveszett a rengeteg babatermék palettán annak adhat egy kis löketet. Arról írok most ami nekünk bevált a mindennapok során.

"Piperék":
  • Gabi babaolaj (már jóformán a kezdetektől használjuk, természetesen az egészen kicsiknek valót, egy kis vattalapocskára csepegtetve kíméletesen megtisztítja a hajlatokat fürdés előtt és a kakis popsit is szépen, dörzsölés nélkül letisztíja)
  • Sudocream (használtam már mást is, de a popsira nekünk ez vált be)
  • DM téglalap alakú vattalapocskák (esti tisztálkodáshoz)
  • Axxo nedves törlőkendő (szerintem a legjobb, eléggé nedves és erős ahhoz, hogy jól letörölgessen a popsiját) - árban tuti jó
  • Huggies nedves törlőkendő (kis csomaggal vásároltam, csak utitársként, de jó vastag, tartós és eléggé nedves)
  • Pampers Premium pelus - fehér (nagyon jó, minőségi, eddig mindent bent tartott, csak picit drága...)
  • kipróbálás alatt - Aldis Babylove pelus (2 napja használjuk, majd még többet írok róla, árban jó)
  • DM pelus alátét (jó vastag, puha és sokáig kitart egy, feltéve hogy nem pisili le :))
Amiből sosem elég:
  • rövid ujju body
  • lábfejes kisnaci
  • hosszú ujju rugdalózó
  • textilpelus
Cumiból bevált az Aventes szilikon. (méretenként 2-2 elég)

Amit még mindig használunk:
  • Csöpi orrszívó porszívó (manapság egyre ritkábban használjuk, de szerintem hasznos és okos találmány, teljesen megkönnyebbül Mazsolám mikor kitisztítjuk az eldugult orrocskát)
  • Beurer bébiétel melegítő (amikor vásároltam a Mediaban, akkor csak ez az egy féle volt. Nem tudom más milyen, elmegy. Csak hétvégente használja Csabi...)
  • Avent kézi mellszívó (heti rendszerességgel használom)
  • anyatejtároló zacsik (kezdetben Medelat vettem, de bazi drága, így a Vaterán kiárusításnál találtam olcsóbbat, töredék áron - Elanee)
Gyógy:
  • Germicid C kúp (már a legutóbb nem is igazán sikerült beadni, mert már elég ügyes ahhoz, hogy jól összeszorítson... :))
  • rugalmas végű lázmérő (a miénk nem túl gyors, de megteszi)

--*--
A lista folyamatosan bővül (legalábbis igyekszem frissíteni :)).

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Úgy látom, Te is inkább a praktikus, de nem extra cuccokat szereted! Az olajozást nálad hallottam először mostanában, pedig évtizedekig alap volt, nem tudom, mi szól ellene??:(
Nagyon jó, hogy sok eldobható cuccot lehet kapni. Nem tudom, mennyire drága, de a mosás sem olcsó! Én most láttam először, eldobható, papír előkét, puha, szalvétaszerű anyagból, hátul ragasztóval rögzíthető!
Oda is kell figyelni, mert a sok látványos cucc, hamar elcsábítja az embert, esetleg nélkülözhető dolgok felé is..már aki teheti!:))

Cicurka írta...

Én nagyon szeretem az olajat, még a kakis feneket is szépen letisztítja, nem beszélve a kis hajlatokról. És hát nem utolsó sorban Zali élvezi amikor a nyakát törlöm vele :).
A papír előkét még nem láttam, de felkutatom. Néha tényleg jobb mint a mosható, főleg ha olyat ad a szájába az ember ami akár többszöri mosással sem jön ki... :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...