Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. június 11., hétfő

Enni vagy nem enni... / Eat or not...

Amíg korábban arról számoltam be, hogy Z nem eszik meg semmit betöltött 1. szülinapja óta, most kicsit változni látszott a helyzet.

Bogarásztam netet, szakácskönyveket és gondolkodtam mit is főzhetnék az én kicsi Mazsolámnak, amit szívesen meg is enne.
A legalapvetőbb élelmiszerre, a burgonyára nem is gondoltam. De találtam egy receptet a nosalty-n Petrától(Sütőben sült burgonya), ami gyorsan elkészült 2 hozzávalóval (krumpli, olaj :)).
Elfogyasztott egy egész gerezd sültburgonyát! :)
Haladunk!

Majd következett az eddig szeretett máj kicsit átvariálva.
Májas finomság krumplipürével (a már korábban említett Annabel Karmel Babaétrend c. könyvéből).
Imádja! (persze frissen, hogy mi lesz a lefagyasztott adag sorsa...)

Reggelire ugyebár nem ette se a bébitejbepapit se a kenyérkatonákát.
A tejbepapi jöhet újabban gyümivel keverve, kenyérkockákat továbbra is szétnyomkodja és kilövi :))).

Vacsira kenyér nem, de gabonapép gyümivel ok (4 babakanál 7 gabonás Milumil + 4 ek forró babavíz + 1-2 babakanál natúr görögjoghurt + ízlés szerint gyümipép).
Ez is bevállt! (Nem egy főzelék, de legalább eszik!)

10 óraira maradt a gyümi (mostanában körte, bár inkább csak ízleli, megrágja és beleköpi a pelikánjába - előke :))), uzsira pedig krémtúró (házival próbákoztam - nem jött be - Még!), babajoghurt, puffasztott rizs szelet... Mikor mi.

Tehát jelentem eszeget! :)

(Bébiételes cuccok már nem jönnek be neki főzelék terén, így marad a napi főzés... :))


Kérdezhetné: Anya, hol a kaja?
De, egyrészt túl nagy lenne a tál tányérnak :), másrészt ettől még messze vagyunk....

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...