Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. november 20., vasárnap

Ma / Today

Hm... A mai sem volt egy zökkenőmentes nap. Nem is igazából a megszokott rokontlátokéssírok állapot miatt. Mert most az elmaradt :).
De volt ma vmi nagyon furi...
Délelőtt kiszaladtam vásárolni, addig Apival elvoltak itthon. Ettek, nevetgéltek, játszottak. Hazaérve már Csabi mondta, hogy fél órával ezelőtt elkezdett sírni vmi miatt.
Nagy nehezen beszundított. (Ez volt fél három körül).
Kisebb-nagyon megszakításokkal aludt fél 4-ig, amikor is szemei kipattantak és már nem is álmos.
No jó, gondoltam, akkor felöltözünk és elindulunk a nagyihoz.
Nem is volt semmi gond. Jól viselte az utat, az ottlétet és a hazautat is.
Itthon viszont ...
Jelezte, hogy éhes. Megetettem. Játszottunk, tv-t néztünk :), fürödtünk és utána...
Nem is tudom. Az öklét nyomta a szájába 1000-rel, mint aki megint éhezik, aludni nem akart, ringatva nem lett álmos, semmi.
Mintha jönne a foga. Mintha....
Szóval nagyon nyűgös volt. Nem tudtam már mit kitalálni és beraktam hintázni. No ott nagy nehezen (a halacskákkal való dumcsi és fogdosás után) be is aludt.
És még alszik is, amíg...
10.45-kor ébred, hogy éhes :)))).

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...