Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. október 27., csütörtök

Oldalt :) / Turn left

2011.10.21. (péntek) nevezetes nap lett minálunk :).

Épp sütöttem a palacsintákat a konyhában amikor oldalra nézek és mit látok..., Zali az oldalán a játszószőnyegen.
Annyira meglepődtem! Ugyebár eddig jól titkolta, hogy Ő erre is képes. (Korábban már említettem, hogy egyik hétvégén már megfordult az ágyon az apjának, de betudtam annak, hogy csak az ágy lejtett...)
És forgolódott, hangosakat kacarászott és élvezte.
Megfigyeltem. Rájött, ha a két lábát felemeli egyszerre, akkor lendülettel átfordulhat. Okoska :)

Amit még nagyon élvez, amikor megfogom a két kezét és bíztatom, hogy gyere Zali, akkor hasizomból felül. Nagyon ügyes! :)

Hason max 3 percet van el. Nem is tudom miért nem díjazza...



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...