Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. augusztus 14., vasárnap

Kötelező oltások 1. / Mandatory vaccinations 1.

Rég jelentkeztem be, rég írtam vmi izgit, pedig történnek ám a dolgok. Talán épp ezért... :).

A múlt héten, betöltve a 9. hetet, megkaptuk a kórházban a kötelező oltásokat (diftéria, pertusszisz, tetanusz, IPV, H. influenzae B, PCV) és az újbóli vérvétel és vizeletvétel is esedékessé vált.
Beérve a kórházba már a vérvétel előtt felragasztották a "pisi-zacsit" és megszúrták Zali kézfejét. Mondanom sem kell, hogy sírt.... (De vittem ám magammal a hordozókendőt és zsupsz bele :), megnyugodott.)
Majd várakozás következett az emeleten. Vártunk a pisire. Közben nézegetnem kellett a zacsit mikor telik meg. Hát, csak nem akart a kis mazsola pisilni.
1 óra elteltével még mindig semmi, de már a véreredmény készen. Így lecammogtunk, megkaptuk a kötelező (fentebb említett) oltásokat a popsiba. Nos ez sem volt kellemes (nekem sem...).
Kérdezte a doki, hogy szeretném-e látni amint beadja neki. Hát nem, feleltem, mert félek a tűtől. Erre a válasz: a gyerekkel tudnak mit kezdeni, de az anyukával, ha rosszul lenne.... :). Így nem néztem, csak hallottam amint ordít. Ó, de fájdalmas volt...
Pisilni még mindig nem pisilt, így gondoltam megszoptatom. No utána lett is bőven eredmény. :)

Leletek megjöttek. A vérképe még mindig ugyanolyan, így továbbra is szedjük a Maltofer cseppeket folsav tabival (4-4 csepp + fél tabi). A vizelete rendben, így ott nincs baci, ami miatt sárga lenne. (Egyébként már nem is sárga. :))

No ezt is letudtuk. :)

A kislegény beájulva, kórház után... :)


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...