Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. június 27., hétfő

Tejláz / Milk fever



Eddig nem is hallottam, hogy egyáltalán létezik ilyen is. De igen! Van! Sajnos!
A hétvégén ágynak döntött.

Szombat este megmértem a lázam, 38,5. No, ez már nem játék.
A jobb mellem már régóta fájdogál, kitapintva pedig csomós, piros, forró és duzzadt.
Felhívtam a nőgyógyászomat és a gyerekorvost is. Mindketten egyöntetűen azt javasolták, hogy fejjem le, vegyek be lázcsillapítót (Algoflex, Panadol) és igyak sokat.
Hát nem volt mit tenni. Csabit, szegényt, gyorsan elküldtem a patikába hozzon tápszert Zalinak, mert már evés idő volt és ordított a kis mazsola.
Csabi visszaért a Milupával, elkészítette, de Zali makacsul visszautasította. Nem vált be.
De közben már az lll honlapon olvastam, hogy lázasan is lehet szoptatni, így megszoptattam. Még szerencse!
Bevettem a gyógyszert, lefejtem a tejet, ittam sokat. Estére sikerült levinni a lázat 37,2-re. Lefeküdtünk. Aludtam volna, de Zali megint nagyon izgága volt a kiságyban és így kivettem magamhoz. Így aludtunk este 9-től hajnali fél 5-ig. Hihetetlen! Úgy aludt mint a tejbetök :)))).
Felkeltem, mert éreztem, hogy már megint lázas vagyok. Megmértem. 38,5. Már megint.
Lázcsillapító. Fejés. Etetés. Ivás. 37,3. Lefeküdtem.
(Itt jegyzem meg, hogy fejés után csökkent a lázam!)
Reggel felkelve még mindig éreztem, hogy lázam van. Megint visszament 38,5-re. A rituálé ugyanaz, kiegészítve azzal, hogy Csabi hideg vizes lepedővel csavart be (brrrrrr....) 2x is, mert nagyon hamar átforrósítottam.

11 körül lement a lázam. De biztos, ami biztos bementünk az ügyeletre.
Az ügyeleten megvizsgálta a doki a torkon, meghallgatta a tüdőm, megtapogatta  a hasam. Semmi. Megnézte a mellem és közölte. Biztosan a mellem miatt vagyok lázas. Mert forró és piros és csomós. Lehet meg kell metszeni, de menjek át innen inkább a nőgyógyászati ambulanciára és ott pontosan megmondják mi a teendő.
Nem kicsit paráztam be.
Átérve doki sehol. Lázamat megmérték. 37,1.
30 perc múlva jött az ügyeletes doki (a korábbi nőgyógyászom... :)). Megnézte a mellem. Nem vészes.
Adott 3 kicsi ampulla oxitocint, melyből majd otthon - fejés előtt - egy felet pzs-re csepegtetve fel kell szippantani (vagy orrlyukakba dugva felszippantani), ettől állítólag jobban kiürül majd a tej a mellből.
Kaptam egy receptet is Augmentin Duo-ról (amit persze patikában nem lehetett kapni, csak sima Augmentint. Ja, és a recept sem volt elfogadható, állítólag vmi régi formanyomtatvány. Hát, ez már akkor nem érdekelt. Megvettem teljes áron... :(). Egy beutalót is kaptam vérvételre hétfő (azaz ma) reggelre.
És fejjem, fejjem, fejjem. Minden szoptatás után, mindkettőt.

Hát, így telt a békésnek induló 7vége.

Ma reggel elmentem a vérvételre, addig Csabi vigyázott a kis kópéra.
Nagyon furi volt hogy végre kimozdultam, hiszen már így Zalival 1 hónapja nem voltam sehol, no és előtte nagy pocival sem igazán, főleg egyedül.
Beszabadultam visszafelé jövet a DM-be. És mentem volna még a C&A-ba, de ugyebár a kártyámat otthon hagytam... No, legalább nem költöttem :))) (sokat... :)).


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...