Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. június 12., vasárnap

Felavattak :) 3x is ... / Investiture for 3

Tegnap megtörtént... Zali felavatott. :)
A szokásos pelusozás közben föléhajoltam, hogy megpuszilgassam a csöpp arcocskáját (ugyanis a szája igencsak lefele futott) és akkor éreztem a melegséget a kezemen végig. Felemelkedve már a parketta is kapott belőle. Így apának is meg lett a dolga :).
Gondolom, ahogy a nedves törlő hidegsége megérintette a popsiját, elengedte magát :).
A következő pelusozásnál megint nem voltam elég körültekintő. Nem akartam egy új pelust rááldozni a műveletre, így mikor kibontottam a használt pelusból a kukijára terítettem egy gézlapot, gondolván, ha úgy érzi van rajta valami csak nem engedi szabadjára... Hát nem így lett. A gézlap elázott, az eldobható alátét elázott, a body + hálózsák elázott... :)
Van még mit tapasztalnom pasi ügyben... :)))
No, és harmadik végül is nem közvetlenül engem ért, hanem apát :).
Reggel ő pelusozott (és nagyon ügyesen, pedig eddig csak figyelt). Neki is eláztatta Zali az alátétet, bár a body megúszta :).
Szóval ez a pelusozás még tanulandó, főleg fiúcska ügyben :))))).


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...