Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. május 19., csütörtök

Varrott betűk falra / Sewn alphas on the wall

Már nagyon hiányzott valami színes Zalán kiságya fölé. Nagyon csupasz volt eddig.
Tegnap jött az ihlet! Megvarrom a neve betűit!
Szórakoztató volt.

A legnehezebb volt a betűtípus kiválasztása: legyen eléggé kövér, hogy jól tudjam vágni; jól mutasson a falon, tehát legyen elég nagy.
Találtam egy tetszetős betűtípust (Arise), letöltöttem, kicsomagoltam, telepítettem Wordbe (Sajátgép --> C:\ --> Windows --> Fonts) és megszerkesztettem (600-as nagyság, félkövér). Kinyomtatva kivágtam és jöhettek az anyagok.

A varrás mente:
Két különböző mintás anyagot (a betű eleje és háta) színével összefordítottam, alá pedig egy megfelelő darab vatelint tettem. Az anyagokra rá a betű és körbevarrtam hagyva egy kis rést a kifordításhoz (vigyázva, hogy a betűt megfordítsam negatívba).
Mikor készen lettem az összessel, leszedtem a papírt, körbevágtam az anyagszendvicseket és kifordítottam a hagyott résen. Majd kézzel összevarrtam a kimaradt részt.
Rá egy szalagra (itt farkasfog) és mehet is a falra :).

Nagyon tetszik és már van mi feldobja a szobát!



Jöhet a következő project :).

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...