Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2011. május 14., szombat

32. heti UH és méretek

Már korábban szerettem volna írni, de nem működött a blogger...
Jósa András Kórház - Szülészeti, nőgyógyászati tömb

Csütörtök reggel, még az UH megadott időpontja előtt betértem egy kis vérvételre :). Szerencsére nem volt előttem senki, de mégsem kerülhettem még sorra. A nővérke épp majszolta a túró rudiját. No, kb 5 perc elteltével beültem a székbe, amikor is jött egy másik nővérke, akivel épp magánéleti beszélgetésbe elegyedtek. Én meg vártam, vártam, és csak reménykedhettem, hogy az UH-t nem fogom elszalasztani miattuk. No végre rám koncentrált. És nekem is előadta a nagy halált. Sok a munka, kevés az idő (evésre) stb. Hát igazán, nem érdekelt. Épp azzal voltam elfoglalva, hogy kiiktassam a gondolataimból a vérvétel tényét...
Végül szerencse, hogy nem éreztem semmit az egész procedúrából (ezt legalább jól csinálta):)
Átcaplattunk az UH-s szobához, ahol voltak egy páran.
Szerencsére az asszisztens, aki kijött beszedni a lapokat, kiskönyveket a nőgyógyászom asszisztense volt, így hamar sorra kerültem (de még így is a kért időpont után).
Bementem, felfeküdtem és jött a hideg zselé a pocimra. Zalánt sem hagyta hidegen a dolog és mint egy kis feturbózott masina rúgkapálni kezdett.
Megméricskélték a kis testét.
2300g. Jesszus! A legtöbb helyen azt lehet olvasni, hogy a 32. hétre eléri az 1700-1800g-ot... És még a kismama vitaminra sem tudom fogni a súlyát, mert igazából már régen nem szedem (mivel a legtöbb esetben kijött...).
A hosszát nem tudták pontosan megmondani, de az orvos szerint 50-es méret kilőve (nem is vettem ekkorákat, hisz az szerintem koraszülött méret).
A további méretei:
BPD (a fej szélessége): 86mm
TAD (mellkas átmérője): 84mm
FL (combcsont): 58mmm
Tehát, kis husi :).

Egyenlőre nincs más teendő az elkövetkező hétre, csak várni a lelet eredményét. (Remélem nem csökkent vészesen a vastartalom a szervezetemben.)

1 megjegyzés:

Adrienn írta...

Na! Végre!:)) Zalán megtesz minden tőle telhetőt!:)) Nagyon szépen gyarapszik! Reméljük, a leleteid is rendben lesznek, de már nagy legénykedésbe ne kezdj bele akkor sem, ha minden rendben! Pihenj, mert még sok gyönyörű, de kicsit nehéz feladat vár rátok!!

Mi van a kocsival?
Bazsinak is vettek újat, ha van kedved, nézd meg!
Holnap lesz a fiam 33. szülinapjára rendezett meglepetés buli. Most arra készülök, de azért itt is nézegetek közben. Kicsit meg is pirult a pogi, de majd ráfogom, hogy pont ilyen ressre akartam:))))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...