Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2010. november 23., kedd

Első gondolatok

A felismerés: 2010. november 5. (péntek)!:))) - 5. hét
Épp őszi szünetemet töltöttem itthon. A városban sétálgatva gondoltam bemegyek a patikába venni egy tesztet. Egyből kettőt is kaptam (a másik ajándék:)). Nem gondoltam, hogy szükségem lenne rá, de egye-fene.
Hazaérve megcsináltam. És ugye a leírásban szerepel: várjon legalább 5 percet a kiértékeléshez. Nem kellett. Amint rácseppentettem megjelent a 2 függőleges csík:)
A barátnőmmel délutánra mozit beszéltünk meg (Ízek, imák, szerelmek Julia Roberts-el). Így elkezdtem készülődni, de mindent ami a kezem ügyébe került leejtettem.
A film klassz volt, az izgalom végigkísért.

2010. november 10. (szerda) - 6. hét
Nőgyógyászhoz mentem (akinél már 2 éve nem jártam :(). Elvégezte a rákszűrést. Ránézett a mellemre... Megállapította, hogy nagy valószínűséggel babát várok. Kb. 6 hetes lehetek. (Persze a legfontosabb pillanatokban felejtem el felírni az utolsó mens első napját...:()
Felírta a szedendő vitaminokat (MagneB6 2x1, Ladeevit 1x1 - új jód tartalmú, Maltofer Fol 1x1 csokiízű rágótabletta - pfújjjj!).

2010. november 12. (péntek) - 6. hét
Aktuálissá vált a 0. UH. Délutánra letten berendelve a kórházba. Már nagyon izgultam. Itt derül ki, hogy a Zsebi a megfelelő helyen van-e.
Felfeküdve a székbe a dokinő bekente a hasamat és ráhelyezte a fejet. Kezdetben az arcát figyeltem, de csak annyit láttam, hogy a szemöldökét húzza hosszasan. 5 perc elteltével felderült az arca. Jó helyen van! És dobog a kicsi szíve!!!
Felém fordította a monitort, hogy megmutassa a kis fehér foltot (a kis szíve). Láttam! Nagyon aprócska!:)
A következő teendőm felkeresni a körzeti védőnőt.

2010. november 18. (csütörtök) - 7. hét
Megkerestem a közeli településen levő védőnőt, hogy megkaphassam a kiskönyvet.
Persze a házfalra kitett időpontok már régen nem aktuálisak, így várnom kellett (szerencsére nem sokat). A megérkezett védőnő nagyon szimpi volt, de sajnos nem a körzetünkhöz tartozik. Szerencsére azért kitöltötte a kiskönyvet (aranyos!).
Megmérte a súlyomat: 59kg. (Nem sokáig, mert amint eszem egy keveset már megint éhes vagyok :))
Vérnyomásom is rendben volt.
Kaptam egy Anyák Lapja magazint, összecsomagolva Várandós Mamák Tanácsadója című kiadvánnyal, melynek a hátoldalán található egy a Brendonban beváltható kupon ingyenes Várandós Mama Csomagra.
Legközelebb 4 hét múlva kell megjelennem immár a másik védőnőnél.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...