Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2013. június 14., péntek

Állatkertben jártunk / Zoo

Tettünk egy újabb próbát.

Míg kisebb volt már jártunk az Állatparkban, nem túl szerencsésen. Eljutottunk az elején levő majomparkba, majd ezt-azt megpillantva loholtunk, mígnem félúttól már alig várva a kijáratot kirohantunk, mert Z besokallt.

Nos, félve, de gondoltam érdeklik már annyira az állatok, hogy legyen egy jó napja.

Majdnem...

Majdnem végigjártuk a parkot (már tényleg csak az aqua rész maradt hátra) mikor Z eljátszotta a türelmünket. Irdatlan hisztibe kezdett, be szeretett volna rohanni a flamingókkal teli tóba, no meg a vizilovakhoz.... Igyekeztem józan anya módjára viselkedni, szépen beszéltem hozzá, és csak beszéltem, és beszéltem, felkaptam (a rugkapáló, fetrengő gyereket) és irány a kijárat.
Sikerült! :)
Mire kiértünk Z megnyugodott, kapott egy kalácsot és nyugisan hazamentünk.
Félsiker! :)

A legjobban a majmok tetszettek neki, no meg a motor :)))).
Ja, és fagyit is kapott... :)




Hát nem vagány?! ♥



3 megjegyzés:

Ani írta...

Ajaj, még egy évig nincs állatkert? :) Hű meg ha :)

Otthon maradsz Zalánkával most, hogy vége a gyed-nek?

Cicurka írta...

:)))) Nem biztos, hogy egy évig tuti nem megyünk állatpark közelébe, de meggondoladnó! :)
Igen, még egy évig itthon, de ...
Z közben bölcsis lett, csak elmaradásban vagyok :))))

Ani írta...

Kíváncsi vagyok a fejleményekre, bár látom, nincs túl sok időd :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...