Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

2012. január 12., csütörtök

Pörög, forog / Turn around

Apa 2 hétig itthon volt. És milyen jó is volt az, hogy reggel korán nem nekem kellett kipattannom az ágyból, hanem fogta kis Mazsolát és kisétáltak a nappaliba tv-zni, játszani, nevetgélni. :)
No a hétfővel vége lett ennek a kényelemnek és újra korán kelünk.

Hétfő reggel szokás szerint kijöttünk a nappaliba, lepakoltam Mazsit a földre (hátra fektetve) a kis habtapira közben pedig tettem-vettem.
Egyszer csak látom ám, hogy Zali a hasán henyél. Mi fene? Gondoltam csak véletlen, belekapaszkodott a játszószőnyegébe és átfordult.

A nap többi részében nem történt semmi különös, mígnem délután odaültem mellé a szőnyegre, hasra tettem, játszottunk az újdonsült rózsaszín csörgő-zörgő bocival, és hopp! Átfordult.
Nagyon ügyesen csinálta. Popsi fel, láb kitámaszt, kéz a fej alatt és odagördült mellém.
Ezt eljátszottuk egy párszor, és élvezte még a hason létet is, hisz tudta, hogy nem marad úgy sokáig, ha nem tetszik, átfordulhat.
Gyorsan telefonáltam Apának, aki kicsit szomorkodva mondta, hogy pont akkor történik mindez, amikor ő elindul dolgozni.
Igyekeztem volna lekamerázni neki, de Z inkább arra figyelt, hogy milyen tuti jó az a cucc ott anya kezében :).
(Remélem egyszer sikerül elkapni a pillanatot.)




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...